دبیرستان سیدالشهدا (ع) بوئین زهرا

وبلاگ رسمی دبیرستان سیدالشهدا (ع) بوئین زهرا

دبیرستان سیدالشهدا (ع) بوئین زهرا

وبلاگ رسمی دبیرستان سیدالشهدا (ع) بوئین زهرا

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است


۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۴۳
Admin

اداب مسجد رفتن

و با حالت ارامش و وقار به حانب مسجد روانه میشوی و به وقت بیرون رفتن از خانه به قصد مسجد میگویی:

به نام خدایی که مرا افرید پس مرا هدایت میکند و به من میخوراند و مینوشاند و چون بیمار شوم شفایم میدهد و انکه مرا میمیراند سپس زنده میکند و آنکه طمع دارم خطایم را در روز جزا بیامرزد.خدایا به من حکم ببخش و به شایستگام ملحق کن و نزد آیندگان خوشنامم فرما و مرا از وارثان بهشت نعیم قرار ده و پدرم را بیامرز.

چون خواستی وارد مسجد شوی ابتدا کفه کفش خود را ملاحظه کن که الودگی همراه ان نباشد بعد پای راست را مقدم بدار انگاه این دعا را بخوان: بنام خدا و به ذات خدا و از خدا و به سوی خدا و بهترین همه ی نام ها برای خداست بر خدا توکل نمودم و جنبش نیرویی نیست مگر به خدا.خدایا بر محمد و خاندان محمد درود فرست و در های رحمت و توبه ات را به روی من باز کن و در های نافرمانیت را به روی من ببند و مرا از زائرانت و اباد کنندگان مساجدت قرار ده و از کسانی که در شب و روز با تو راز و نیاز میکنند و از انان که در نمازشان افتاده حالند و شیطان رانده شده و تمام لشکر های ابلیس را از من دور کن.

نکات مستحبی

هنگام خوابیدن در شب با وضو خوابیدن مستحب است.

هنگام خوابیدن خواندن دو مرتبه حمد و سه مرتبه توحید ختم قران است.

هر کس نیت کند که کاره مستحبی انجام بدهد بعد از مرگ او نیز ثواب اینکار به روحش میرسد.

کسی که اذان میگوید حکم شهید را دارد.

هر کس قبل از نماز مسواک بزند و دهن خود را خوشبو کند از هفتاد و دو رکعت نماز بهتر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۰۹
Admin
_مفهوم تربیت و اهمیت آن را توجیه کنید
_ضرورت یادگیری و تحصیل و دشواری گزینش تحصیلی،شغلی را در عصر مابیان کنند
_ارزش ها و انواع تعلیم و تربیت را بر شمرند
_هدف های مدرسه را بازگو و از ان دفاع نمایند
_نظام جدید اموزش متوسطه را برای فردی نا اشنا با ان به خوبی توضیح دهند
_نظام اموزش عالی ایران را با ذکر طبقه بندی های کلی تحصیلی بازگو کنند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۴۹
Admin

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۴۸
Admin

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۱۰
Admin

  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۵۰
Admin


چرا گام اول 93 ؟

طرح گام اول 93 از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که با توجه به نوآوری های گزینه دو در آن علاوه بر مرور جدی دروس سالهای پایه یعنی حدود 60% از سوال های آزمون سراسری هر ساله، شما
می توانید پیشرفت تحصیلی و تسلط خود بر این درسها را به طور کامل ارزیابی کرده و براساس نتایج بدست آورده برنامه مطالعاتی ویژه خود را دریافت نمایید.


طرح گام اول تابستان 93 یک بسته ی آموزشی مشاوره ای اینترنتی ویژه ی دانش آموزان رشته های ریاضی، تجربی و انسانی سال سوم دبیرستان سال تحصیلی 93-92 یا همان داوطلبان آزمون سراسری سال 94 است.


گام اول به دنبال آن است که دانش آموزان سال سوم دبیرستان در تابستان 93 به کمک محتوای آموزشی-مشاوره ای این طرح، درس های عمومی و اختصاصی سال های پایه یعنی اول تا سوم دبیرستان را جمع بندی و مرور نمایند.

هم چنین به دنبال کسب برخی مهارت های تحصیلی (آموزشی و روان شناختی) توسط دانش آموزان است.

با توجه به این که حدود 60 درصد سوال های آزمون سراسری هر ساله از درس های پایه طرح می شود و بین 60 تا 70 درصد منابع مطالعاتی داوطلبان نیز از درس های پایه می باشد، این طرح برای داوطلبان از اهمیت زیادی برخوردار است.

موسسه ی گزینه دو با اجرای موفقیت آمیز چنین طرحی در 10 سال اخیر جایگاه ویژه ای در زمینه ی ارائه برنامه برای تابستان به دست آورده است و در سال 93 نیز در نظر دارد این طرح را با ایجاد نوآوری و طرح های جدید اجرا نماید.


محور اصلی نوآوری ایجاد شده، اجرای طرح سنجش پیشرفت تحصیلی در گام اول 93 می باشد که موجب سطح بندی علمی شرکت کنندگان و ارائه ی برنامه ی درسی متناسب با سطح هر دانش آموز می شود.


علی رغم افزایش بسیار زیاد هزینه ها و هزینه های برگزاری آزمون توسط نمایندگی ها نوآوری دیگر گزینه دو در قیمت این بسته می باشد. بسته آموزشی مشاوره ای گام اول 93 فقط با قیمت 100,000 تومان ارائه می گردد.

ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای گسترده به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت نیز از نوآوری های دیگر گزینه دو می باشد. شرکت کنندگان در طرح گام اول 93 در طول طرح از مشاوره ی انفرادی هوشمند اینترنتی برخوردار خواهند بود.

  • در گام اول 93 چهار مرحله آزمون آزمایشی حضوری که به همراه هر آزمون و پس از آن یک دفترچه پاسخ تشریحی با ویژگی های خاص و با رویکرد سنجش پیشرفت تحصیلی و همچنین دفترچه ی برنامه ریزی درسی متناسب با سطح دانش آموز ارائه خواهد شد.
  • هم چنین شش مرحله آزمون آزمایشی غیرحضوری از طریق پایگاه اینترنتی gozine2.ir برگزار می گردد.

 

خدمات آموزشی اینترنتی بر روی سایت gozine2.ir شامل موارد ذیل می باشد:

  • پاسخ تشریحی تکمیلی سوال های برگزیده
  • جزوه های کمک آموزشی
  • تست های طبقه بندی شده موضوعی
  • نکته و تست (متن و فیلم)

خدمات مشاوره ای اینترنتی بر روی سایت gozine2.ir شامل موارد ذیل می باشد:

  • سنجش پیشرفت تحصیلی
  • برنامه ریزی درسی روزانه
  • پیام روز
  • مشاوره روز (فیلم، صوت یا متن)
  • تخمین نمره و رتبه
  • تعیین سطح تحصیلی
  • شناسایی نقاط ضعف تحصیلی
  • مشاوره آموزشی
  • رشته های قبولی
  • ارزیابی روند تحصیلی
  • مجله اینترنتی گزینه مشاور
  • پرسش و پاسخ های مشاوره ای


آزمون های آزمایشی حضوری

  • تاریخ برگزاری ، آخرین مهلت ثبت نام و محدوده هر آزمون:

 


 

توضیحات:

آزمون 1 یا همان تعیین سطح، صرفا برای افرادی است که از ابتدا و به طور کامل در همه آزمونهای طرح ثبت نام و شرکت می کنند. در آزمون 1 از تمام مطالبی که از سالهای پایه مورد سوال قرار می گیرد سوال پرسیده خواهد شد و بر مبنای آن تعیین سطح می شوید و متناسب با آن برنامه ریزی درسی سطح ویژه خود را دریافت می کنید.


قبل از آزمون 1 نیاز به هیچ مطالعه ی خاصی وجود ندارد.


آزمون 4 یا همان پیشرفت سنجش تحصیلی نیز صرفا برای افرادی است که از ابتدا و به طور کامل در همه آزمونهای طرح ثبت نام و شرکت می کنند. در آزمون 4 از همان محدوده ی آزمون 1ارزیابی صورت می گیرد که مشخص شود با استفاده از برنامه مطالعاتی ویژه خود که متناسب با تعیین سطح صورت گرفته در آزمون 1 ارائه شده و همچنین تلاش شما چه پیشرفتی کرده اید!

 

روابط عمومی گزینه دو

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۱۳
Admin

JumpRope

از آنجا که در دنیای امروز، فرایند تعلیم و تربیت بدون رایانه ممکن نیست، بسیاری از معلمان به همین خاطر از این دستگاه نه تنها برای امر آموزش بهره می‌برند، بلکه برای ثبت و اعلان نتایج آزمون‌های بچه‌های (دانش‌آموزان) خود نیز از آن استفاده می‌کنند. به همین خاطر بیشتر معلمان به استفاده از برنامه‌های صفحه گسترده‌ای چون اکسل روی می‌آورند که گرچه ابزاری همه‌فن حریف است، اما گاه کار کردن با آن حال و حوصله می‌خواهد! سایت JumpRope یکی از بهترین انتخاب‌ها برای معلمان و مدرسان عزیز است. به کمک سرویس رایگان این سایت دبیران می‌توانند نمرات کسب شده دانش‌آموزان خود را به صورت آنلاین و با رویکرد بسیار ساده‌ای مدیریت نمایند.


کار در این سایت مثل هر سایت دیگری با ثبت نام آغاز می‌شود. پس از این مرحله نوبت به ارائه اطلاعاتی پیرامون نام مدرسه، کلاس‌هایی که دارید و نام و مشخصات بچه‌های کلاس می‌رسد. اگر حس تایپ کردن ندارید، می‌توانید از داده‌های موجود در فایل اکسل بهره ببرید. علاوه بر تعیین نحوه‌ی نمره‌دهی به بچه‌ها، می‌توانید متغییرهایی نظیر کار کلاسی، ارائه مقاله و... را نیز برای کلاس خود تعریف نمایید. از این گذشته به دلیل رابط زبانه‌ای سایت، قادرید هر زمان که خواستید بین بخش‌های مختلف آن حرکت کنید.


باقیات


باقیات، طرحی برای اعطای تسهیلات نشر آثار فرهنگی فرهیختگان ایران در خارج از کشور است. به طور خلاصه در این روش این آثار به طور مستقیم در خارج از کشور با حفظ کلیه حقوق مادی و معنوی صاحب اثر ایرانی تولید و با امکان ثبت رسمی کپی رایت در فروشگاه ها و وب سایت های معتبر عرضه این محصولات به صورت اصلی و یا ترجمه شده عرضه می شوند. 


سکان آکادمی

سایت سکان آکادمی، پایگاهی برای علاقمندان به یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی و طراحی وب‌سایت است. در سکان آکادمی می‌توانید زبان‌هایی چون جاوا و اندروید را فرا بگیرید.

هفت‌گنج، وب‌سایت با موضوعات متنوع است که در یادگیری و اطلاع از موضوعات مورد علاقه، به شما کمک می‌کند. 

اذان‌پلاس، اپلیکیشنی زیبا و کاربردی است که در امکاناتی چون نمایش اوقات شرعی، قرآن، ذکرشمار و قبله‌نما است. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۰۱
Admin


[دانلود نسخه PDF برنامه امتحانات نهایی]

------------------------------------------------------------


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۰۴
Admin

mathway.com

www.mathway.com


Mathway، وب‌سایتی کاربردی است که مسائل ریاضی شما را در مدت زمانی کوتاه حل نموده و پاسخ صحیح را همراه با راه‌حل به شما نمایش می‌دهد. 

رسم نمودار توابع و نحوه محاسبه آن‌ها، حل معادلات مثلثاتی، مسائل انتگرال، مسأله‌های ساده مانند محاسبه درصد و چهار عمل اصلی، رسم منشور و اشکال هندسی با وارد کردن نام انگلیسی آنها، حل معادلات شیمی، نواختن نوت موسیقی با وارد کردن نوت بخشی از توانایی‌های Mathway محسوب می‌شوند. با Mathway همیشه یک استاد خبره در کنار خود دارید. برای استفاده کامل از سایت می بایست در سایت عضو شوید یا از طریق اکانت فیسبوک خود به آن وارد شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۵۴
Admin